אודות

_KIT0115קצת עלי:

נעים להכיר, אני סנדרה מישאל, נשואה לאבנר ואמא לשלושה בנים מקסימים, חיה ומטפלת בנתניה בעיר ימים.

סיימתי תואר שני (מסטר) במדעי הרפואה, אני הומיאופתית קלאסית ומאמנת אישית עם התמחות בבריאות מטעם הטכניון. הגעתי להומיאופתיה בחיפוש אחרי פתרון לאסטמה הקשה ממנה סבלתי. כשראיתי עד כמה ההומיאופתיה עזרה לי ולמשפחתי, החלטתי ללמוד הומיאופתיה קלאסית.

ב2006 פתחתי קליניקה ובמקביל עבדתי גם במדטכניקה וטבע בתחום הציוד הרפואי. כבעלת תואר שני במדעי הרפואה (פיזיולוגיה ופרמקולוגיה) הייתי אחראית על הצד הקליני של המכשור כולל פתרון בעיות ותמיכת לקוחות שוטפת בכל הארץ.

כיום יש לי קליניקה בבית, ואני מאושרת על כך.

כבעלת תואר שני במדעי הרפואה עשיתי שינוי משמעותי בחשיבה שלי ופניתי לכיוון של רפואה הוליסטית שמטפלת באדם בשלמותו ומתייחסת לנפש ולגוף כאילו הם אחד. כל מטופל מקבל את הטיפול שהכי מתאים לצרכים שלו. מי שמגיע אלי רוצה ליצור שינוי בחייו ולהבריא באמת מבפנים. אני משלבת את יכולותיה המדהימות של ההומאופתיה (שפועלת על הגוף והנפש ביחד) עם כלים מעולם האימון, ועבודה עם התת מודע (תטא הילינג ואקסס בארס).

אני אוהבת לטפל ומתמחה בעיקר בנשים שסובלות מבעיות פוריות, בעיות הורמונליות, כאבי מחזור, גיל המעבר, דלקות בדרכי השתן, מיגרנות, אנדומטריוזיס, הפרעות אכילה, השמנה, וסטיבוליטיס ועוד…..

אני מביאה לטיפול את יכולותיי כמטפלת, את הרגישות שלי, יכולת ההקשבה, האכפתיות, הרצון לעזור, הידע הרב, ומכלול הכלים שעוזרים לי לעזור לך.

אני חיה ומיישמת כל יום את מה שאני מלמדת: שומרת על אורח חיים בריא, תזונה נכונה ועשירה בנוגדי חמצון, הבנה של הצרכים הרגשיים, הקשבה לגוף ולמסרים שלו, הורדת סטרס בצורה יזומה על ידי מדיטציות, יוגה ופעילות פיזית.

כתיבת תגובה