סרטן השד

בזכות מה שחוויתי בעצמי החלטתי להפוך את החוויה העוצמתית ומשנת החיים שלי למקצוע והיום אני מלווה אחרות בתהליך שהן עוברות ובהתמודדות עם סרטן השד. סיימתי קורס לאימון בריאות בטכניון שמתמחה בליווי בזמן משבר רפואי בנוסף להיותי הומיאופתית ובוגרת תואר שני במדעי הרפואה מאוניברסיטת תל אביב. בבלוג שלי אני מספרת את הסיפור האישי שלי ואני בטוחה שנשים רבות שעוברות את אותו תהליך יזדהו ויעזרו בו.

חלק מהתובנות שלי בהתמודדות עם הסרטן היו שאני חייבת לשנות את חיי ולהתייחס לכל החלקים שבי שאפשרו למחלה להופיע. מבחינתי ריפוי אמיתי של הסרטן, אינו העלמות הגידול אלא שינוי פנימי ומהותי שלא יאפשר לסרטן לחזור.

המכלול הוא שחשוב, לא פחות מהתזונה, הפעילות הפיזית, והטיפולים. ההתייחסות לכל החלקים ובעיקר לחלק הרגשי והנפשי הוא שחשוב בעיני. חלק מההבראה כלל שינוי תזונתי ושינוי הרגלי חיים אבל לא רק…..עשיתי עבודת עומק רגשית ונפשית שלא היתה קלה….אבל היתה מאד משתלמת….צמחתי וגדלתי כאדם, התפתחתי ואני הרבה יותר מחוברת היום לעצמי ולגופי.

בתהליך האימון נבחן מחדש את חייך, ניתן עדיפות למה שחשוב לך, נתמודד עם הקושי, נלמד לתת מקום לחששות ולפחדים. אלווה אותך בהתמודדות עם סרטן השד , הטיפולים והקשיים.

אני משלבת את ההסתכלות ההוליסטית של ההומאופתיה המתייחסת אליך כאדם שלם ומושלם יחד עם האפשרות ליצור שינוי באמצעות הכלים הפרקטיים של עולם האימון.

זוהי הדרך שלי. אני הבראתי ובחרתי בחיים. מה איתך?

אני מזמינה אותך לעבור את המסע שלך ביחד איתי.

קישור לעמוד העסקי שלי בפייסבוק

קישור להקלטה של תוכנית רדיו בה אני מספרת על תקופת הטיפולים בסרטן והשיקום :

http://youtu.be/vGx7Sgetw4k

קישור לסרטון שבו אני מסבירה מהו אימון בריאות לנשים עם סרטן שד

http://youtu.be/lzYa5W31be8