מידע למטופל

לאחר פגישת האבחון הראשוני שעורכת כשעתיים מותאמת לך רמדי המתאימה לך באופן אישי, אותה מכינים בבית מרקחת הומיאופתי מוסמך. לאחר קבלת הרמדי עליך לקחת אותה לפי הוראות המטפל.

במידה וקבלת גלובולים (כדורים קטנים לבנים) עליך לשים שני גלובולים, ללא מגע יד, ישירות מתחת ללשון עד שיתמוססו.

אם קבלת טיפות (LM) עליך לשים טיפה ברבע כוס מים ולשתות שלוק מהרמדי ולזרוק את מה שנשאר בכוס. כמות הגלובולים ותדירות לקיחת הרמדי משתנה ממטופל למטופל ואפילו תוך כדי הטיפול.

הרמדי ההומיאופתית מהווה מסר לגוף שלנו ומתחילה תהליך שבו מנגנון ההגנה הטבעי שלנו מתחיל לפעול נגד המחלה. התהליך יכול להשפיע על הגוף ועל הנפש במישורים רבים. מטרת הטיפול היא להביא את המטופל למצב של בריאות כולל ולהתמודדות טובה יותר עם שינויים ומחלות.

יתכן ובמהלך הטיפול יופיעו מחלות שהיו בעבר ו"כאילו" עברו. מצב זה מראה כי המחלה היתה עדיין "תקועה" בגוף והופעתה מחדש היא סימן מצוין. הגוף פועל לריפוי נכון יותר והוא יסלק את המחלה בצורה טבעית ובריאה יותר. תופעות אלו יכולות להופיע במשך מספר ימים לאחר לקיחת הטיפול והן צפויות להעלם בהדרגה. רצוי לאפשר לגוף להוציא את המחלה ולהשתדל לנוח בימים ראשונים אלו. חשוב להבין כי שלב זה הכרחי לטיפול אך הוא לא חייב להופיע בכל המקרים.

מעקב:

אני מבקשת ליצור קשר באמצעות המייל או הנייד לאחר שבוע מתחילת טיפול, לשים לב במיוחד לשינויים : פיזיים, רגשיים, שינה, חלומות, מצבי רוח, שינויים בתגובות ובמערכות יחסים. מכיוון שהטיפול ההומיאפתי הוא הוליסטי , הרמדי ההומיאופתית פועלת על הגוף והנפש ומשפיעה על כל המערכת כולה. גם אם המטופל בא לטיפול רק בגלל כאבי ראש, הרמדי פועלת באותם מקומות בהם קשה לנו ויש צורך בטיפול. במקומות שטוב לנו אין צורך לטפל והרמדי לא תשפיע על מקומות אלו בתוכנו.

על מנת לאפשר התקדמות וטיפול נכון מדובר בלפחות ארבע פגישות במהלך השנה הקרובה. פגישת מעקב ראשונה אחרי מתן הרמדי תתקיים אחרי 6-8 שבועות. לאחר מכן כל חודשיים שלושה בהתאם למצבך תתקיים פגישת מעקב. מטרת הפגישות לוודא מהלך טיפול תקין וללוות את הטיפול מקרוב ולשנות אותו בהתאם לצורך.

יש להתקשר בכל מצב רפואי הדורש טיפול, ולא לקחת שום טיפול אחר (גם לא קונבנציונלי ) ללא שיחה עם המטפלת. במידת הצורך תנתן רמדי ספציפית למחלה שהופיעה. אם חולים במחלה כל שהיא , במהלך הטיפול ההומיאופתי , אפשר לגשת לרופא , אך להתקשר למטפלת לפני לקיחת טיפול כלהוא אפילו אנטיביוטיקה, או ויטמינים. מטופלים שלוקחים תרופות באופן קבוע ימשיכו לקחת אותן תוך תיאום עם המטפלת. ניתן לשלב את התרופות הרגילות יחד עם הטיפול ההומיאופתי ורק לאחר שיפור במצב הרופא הקונבנציונלי ישנה את הטיפול בהתאם למצב המטופל.